Zachęcamy do korzystania z naszego nowoczesnego Call Center naturoBanku.
Nasze Call Center to:
- szybka pomoc – nasi konsultanci są gotowi aby Was wesprzeć i odpowiedzieć na wszystkie pytania i zgłaszane problemy;
- bezpieczeństwo – Wasze dane są u nas chronione i są w pełni bezpieczne;
- wygoda – możecie załatwić wiele spraw związanych z bankiem, bez wychodzenia z domu;
- dostępność – jesteśmy dostępni dla Was nawet poza godzinami pracy naturoBanku, włącznie z dniami wolnymi oraz świętami.
Co można załatwić poprzez nasze Call Center?
- zablokować bankowość internetową i aplikację mobilną
- odblokować dostęp do bankowości internetowej *
- zainicjować proces zmiany hasła do bankowości internetowej
- zainicjować proces zmiany kodu uwierzytelnienia do bankowości internetowej
- zablokować dostęp do aplikacji mobilnej
- zostać poinstruowanym, jak aktywować i zablokować aplikację mobilną
- uzyskać pomoc oraz instruktaż w obsłudze bankowości internetowej i bankowości mobilnej
- zgłosić problemy z bankowością internetową i bankowością mobilną
- otrzymać informacje o awariach, przerwach technicznych i nieprawidłowym funkcjonowaniu bankowości internetowej i bankowości mobilnej.
*w przypadku niektórych blokad, odblokowanie dostępu nie jest możliwe na infolinii. Klient w celu dokonania odblokowania Bankowości Internetowej powinien kontaktować się bezpośrednio z placówką naturoBanku.
Call Center
naturoBanku
Czynne w godzinach:
8.00-22.00
7 dni w tygodniu
(włącznie z dniami wolnymi oraz świętami)
Zadzwoń!
22 112 25 76