Tel. 22 112 25 76

Call Center w naturoBanku - jesteśmy dla Was!

image

Zachęcamy do korzystania z naszego nowoczesnego Call Center naturoBanku.

Nasze Call Center to:

  • szybka pomoc – nasi konsultanci są gotowi aby Was wesprzeć i odpowiedzieć na wszystkie pytania i zgłaszane problemy;
  • bezpieczeństwo – Wasze dane są u nas chronione i są w pełni bezpieczne;
  • wygoda – możecie załatwić wiele spraw związanych z bankiem, bez wychodzenia z domu;
  • dostępność – jesteśmy dostępni dla Was nawet poza godzinami pracy naturoBanku, włącznie z dniami wolnymi oraz świętami.

Co można załatwić poprzez nasze Call Center?

  • zablokować bankowość internetową i aplikację mobilną
  • odblokować dostęp do bankowości internetowej *
  • zainicjować proces zmiany hasła do bankowości internetowej
  • zainicjować proces zmiany kodu uwierzytelnienia do bankowości internetowej
  • zablokować dostęp do aplikacji mobilnej
  • zostać poinstruowanym, jak aktywować i zablokować aplikację mobilną
  • uzyskać pomoc oraz instruktaż w obsłudze bankowości internetowej i bankowości mobilnej
  • zgłosić problemy z bankowością internetową i bankowością mobilną
  • otrzymać informacje o awariach, przerwach technicznych i nieprawidłowym funkcjonowaniu bankowości internetowej i bankowości mobilnej.

*w przypadku niektórych blokad, odblokowanie dostępu nie jest możliwe na infolinii. Klient w celu dokonania odblokowania Bankowości Internetowej powinien kontaktować się bezpośrednio z placówką naturoBanku.

Call Center

naturoBanku

 

 

 

Czynne w godzinach:

8.00-22.00

7 dni w tygodniu

(włącznie z dniami wolnymi oraz świętami)

Zadzwoń!
22 112 25 76