Nowa usługa FDS w naturoBanku!

23 June 2025

Usługa FSD w naturoBanku - abyś był jeszcze bardziej bezpieczny!

Szanowni Państwo,

w związku ze zmianą systemu, od 07/07/2025r. wszystkie transakcje klientów zlecane w bankowości internetowej naturoBanku lub w aplikacji mobilnej naturoBank będą monitorowane w ramach usługi FDS.

Co to oznacza?
Będziemy monitorować każdą transakcję w bankowości internetowej pod kątem wystąpienia fraudu. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej identyfikować nietypowe transakcje i podejrzane aktywności na rachunkach klientów.
W wyniku naszej analizy przelew może zostać wstrzymany do potwierdzenia lub odrzucony.

Co w takiej sytuacji?
Klienci mogą otrzymać poniższe wiadomości – SMS i push z aplikacji naturoBank:
a)dla transakcji w bankowości internetowej:

„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”

„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcję na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”

b)dla transakcji w aplikacji naturoBank:

„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX z urządzenia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”

„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcje na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46”

Nadawcą wiadomości będzie ZAWSZE „SGB”!

2. Po otrzymaniu wiadomości klient powinien skontaktować się z Infolinią SGB, aby potwierdzić lub odrzucić transakcję.

23.06.2025

Nowa usługa FDS w naturoBanku!

11.06.2025

naturoBank Liderem Cyfrowych Zamian 2025

29.05.2025

Moszczenica (02/06)