Uruchomiliśmy Call Center
Z przyjemnością informujemy o uruchomieniu Call Center w naturoBanku.
Przez infolinię można załatwić takie sprawy, jak:
- zablokować bankowość internetową i aplikację mobilną
- odblokować dostęp do bankowości internetowej *
- zainicjować proces zmiany hasła do bankowości internetowej
- zainicjować proces zmiany kodu uwierzytelnienia do bankowości internetowej
- zablokować dostęp do aplikacji mobilnej
- zostać poinstruowanym, jak aktywować i zablokować aplikację mobilną
- uzyskać pomoc oraz instruktaż w obsłudze bankowości internetowej i bankowości mobilnej
- zgłosić problemy z bankowością internetową i bankowością mobilną
- otrzymać informacje o awariach, przerwach technicznych i nieprawidłowym funkcjonowaniu bankowości internetowej i bankowości mobilnej.
Numer telefonu to: 22 112 25 76
Infolinia czynna codziennie (również w niedziele i święta) w godzinach 8.00-22.00.
*w przypadku niektórych blokad, odblokowanie dostępu nie jest możliwe na infolinii. Klient w celu dokonania odblokowania Bankowości Internetowej powinien kontaktować się bezpośrednio z placówką naturoBanku.
Call Center
naturoBanku
czynne w godzinach:
8.00-22.00,
włącznie z dniami wolnymi oraz świętami
Zadzwoń!
22 112 25 76