Call Center w naturoBank!

22 April 2025

autor: Marta Larecka-Kowalska
Uruchomiliśmy Call Center

Z przyjemnością informujemy o uruchomieniu Call Center w naturoBanku.

Przez infolinię można załatwić takie sprawy, jak:

  • zablokować bankowość internetową i aplikację mobilną
  • odblokować dostęp do bankowości internetowej *
  • zainicjować proces zmiany hasła do bankowości internetowej
  • zainicjować proces zmiany kodu uwierzytelnienia do bankowości internetowej
  • zablokować dostęp do aplikacji mobilnej
  • zostać poinstruowanym, jak aktywować i zablokować aplikację mobilną
  • uzyskać pomoc oraz instruktaż w obsłudze bankowości internetowej i bankowości mobilnej
  • zgłosić problemy z bankowością internetową i bankowością mobilną
  • otrzymać informacje o awariach, przerwach technicznych i nieprawidłowym funkcjonowaniu bankowości internetowej i bankowości mobilnej.

Numer telefonu to: 22 112 25 76

Infolinia czynna codziennie (również w niedziele i święta) w godzinach 8.00-22.00.

*w przypadku niektórych blokad, odblokowanie dostępu nie jest możliwe na infolinii. Klient w celu dokonania odblokowania Bankowości Internetowej powinien kontaktować się bezpośrednio z placówką naturoBanku.

Call Center

naturoBanku

czynne w godzinach:

8.00-22.00,

włącznie z dniami wolnymi oraz świętami

Zadzwoń!
22 112 25 76
24.04.2025

Aleksandrów otwarcie!

23.04.2025

BLIK działa!

22.04.2025

Oświadczenie naturoBank